سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 بر اساس مصوبه روز گذشته کمیته قیمت‌گذاری خودرو، قیمت برخی خودروهای تولید داخل افزایش یافت که بیشترین تغییرات مشمول محصولات ایران خودرو شده است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی مشرق ،بر اساس مصوبه روز گذشته کمیته قیمت‌گذاری خودرو، قیمت برخی خودروهای تولید داخل افزایش یافت که بیشترین تغییرات مشمول محصولات ایران خودرو شده است.

بر اساس این  گزارش ؛مهدی غضنفری روز گذشته اعلام کرده بود که براساس توافق حاصله خودروها به دو دسته تقسیم می شود قیمت گذاری گروهی به نام " خودروهای اقتصادی " که مورد استفاده اکثریت مردم قرارمی گیرد تابع ضوابط سازمان حمایت خواهد بود .

وی افزود:  در مورد گروه دوم یا " خودروهای لوکس " مقرر شد با کمک خودروسازان و با استفاده از حاشیه سود بازار، قیمت ها به تدریج به نرخ کمپانی یا شرکت خودروساز نزدیک شود که این توافقات قیمت ترکیبی را برای خودرو نشان می دهد .

وزیر صنعت، معدن و تجارت در عین حال معتقداست: مدل های عرضه و تقاضا که مردم مطمئن باشند خودرو را به قیمت شرکت و بنگاه دریافت کنند، فشار تقاضا را کاهش می دهد ، از این طریق می توان تقاضا را مدیریت کرد و مانع از شکل گیری سفته بازی شد .

غضنفری تاکید کرد : مدل جدید قیمت گذاری خودرو به معنای این است که در صورت ارایه مدارک مستند از سوی خودروسازمبنی براینکه در حاشیه سود منفی قرار گرفته و ضرر می دهد ، سازمان حمایت مصرف کنندگان اجازه افزایش قیمت را می دهد .

این گزارش می افزاید :پایگاه اطلاع رسانی گروه خودرو سازی سایپا آخرین تغییرات این قیمت ها را به شرح ذیل بر روی سایت خود قرار داده است :

 


نوشته شده در  دوشنبه 90/12/22ساعت  7:56 عصر  توسط رهام 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
قیمت خودرو
اروپا به عصر الاغ ها بازگشت!+عکس
روابط جنسی در یکی دو سال اول دوستی
عکس/ضربه رونالدو از زیر پای نکونام وارد دروازه میشود
کودکی عادل فردوسی پور/عکس
دامادی که پای سفره عقد زن از آب درآمد + عکس
شیوه عجیب اعتراض زنان در اکراین +تصاویر
[عناوین آرشیوشده]